CZP2

cultureel zelfportret 2

Reflectie op het vak CKV

1a. 1. Film

       2. Blog

       3. Dans

b. Ik vond de stopmotion leuk om te doen omdat ik nog nooit zoiets had gedaan en je met z’n tweeën mocht. De blog heb ik op nummer 2 omdat ik het heel leuk vond om mijn fotoshop header te maken. Dans op 3 omdat ik de film ‘Step up’ heel leuk vind.

c. Bij de workshop van architectuur stond er op mijn magister voor een lange tijd inhalen terwijl het netjes op mijn site stond en de docent reageerde ook niet op mijn mails. Later is het wel goed gekomen.

2a. Van de Afrika middag vond ik jambe zeker het leukste omdat je dat gemakkelijk kon leren.

b. van de jambe les , omdat ik dat het leukste vond ging ik automatisch ook beter opletten.

c. we kregen er geen cijfer voor, alleen een beoordeling die dus niet meetelt.

3.  

Ik zie bijna geen verandering, mijn interesses zijn nog redelijk hetzelfde.

4a. Ik vond het leuk om mijn blog zelf te personaliseren. Het thema wat ik heb gekozen past heel erg bij mij.

b. Ik heb een inleiding over mezelf en mijn hobby’s geschreven.

c. mijn fotoshop header.

d. altijd je aan de deadlines houden, anders heb je te veel werk voor later.

5a. Ik vond het leuk omdat ik met mijn vrienden was, en we er samen veel aan hebben gewerkt.

b. Ik vond het lastig om te voldoen aan de eisen van het aantal woorden, maar het was wel leuk om je in het onderwerp te verdiepen. Ik heb veel over de achtergrond van mode geleerd.

c. Meer boeken erover zoeken.

d. Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me wel interessanter dan de standaard vakken/onderwerpen.

6. Je maakt kennis met de wereld van kunst en cultuur en krijgt daardoor meer inzicht in jezelf. Het vak is een kennismaking met allerlei kunstvormen en is bedoeld om de je bekend te maken met Kunst. Wat mij heeft geïnspireerd is het aanmaken en ontwerpen van mijn eigen website. Ik had nog nooit zoiets gedaan en vond het leuk om de website te customizen. Ckv voelde als een ontspanuurtje waar je je creativiteit los kon laten en lekker bezig kon zijn. Ik ga niet zo vaak naar musea, dus je kan wel zeggen dat dat buiten mijn comfortzone is. Maar uiteindelijk heb ik genoten van de ervaring omdat ik er was met mijn vrienden. Dans was zeker buiten mijn comfortzone. Ik vind het leuk om naar dans te kijken maar niet persé om een dansje uit te voeren voor publiek. Ik vind het vak CKV goed voor de (meeste) jongeren, die zich anders totaal niet bezig zouden houden met kunstzinnige vorming.

Plaats een reactie